Damla123- Bebek sadece anne sütü alıyor 2 aylık kilosu az dedi ebe aynı durumu yaşayan var mı mama mi başladınız başladıysanız hangi mama
Kader13 Damla123- benımde sütüm yetmıyo hastanedeyken aptamil humana denedik kustu sonra hıppe geçtik kusmadı kusmadı sonra onuda kustu şimdi bebelac aldım onu içiyo 2 gündür kusmadı bakalım