TugBaris Srhtzlyh yaaa çok güzel 🥰 ben henüz hissedemiyorum ama bazen birşeyler oluyor gibi seçemiyorum tam daha 😄
Srhtzlyh TugBaris bizimkide öyle daha belli belirsiz hafif kaşımız gözümüz seyrir ya ben ona benzetiyorum😊
Eeezgi 16+6 😊😊🥰 çok nadir pıt pıt bi şey hissediyorum özellikle uyandığımda ama düzenli bi hareket yok tabi henüz 😊
Mugee09 Esraserttag ahhh been ama zaman geçmiyor 🙄 size de öyle mi uzun zamandır 16lardayim gibi 16+4 bı çabucak geçse zaman
Mugee09 [silindi] evet 12+5 de ikili taramada erkeğe benziyor büyük ihtimalle dedi doktorum geçen 16 da da erkek olduğunu netlestrdik ☺️ siz
Remziye02 Ben telefonla ilgilenirken pit pit oluyor sanki ama birakiyom bir daha yapmiyor arada da sanki icimde karinca geziyor acaba omu degilmi ayirt edemiyorum 17+3 selamlar oglusumla❤️
Mugee09 Remziye02 bende aynı ya bağırsak hareketimi karın goruldamasimi bebek mi anlayamıyorum çok da hissedemyirm inşallah en yakın zamnda hissedriz
Nergisim09 17+5 ten selamlar ☺️bende hıssedıyorum galıba elımı koyunca avucumun içinde kıpır kıpır hareket edıyo degısık bırsey anlatamıyorum 😂😂😂