RabiaMG Mltm9090 ben hamile kalmadan oluyordum son 1 ignem kalmisti hamile oldugumu ogrendigimde. Kadindogum doktorum ilk 3 ay pek yaptirmiyoruz dedi bende yaptirmadim😊