39+4 haftadayım bugün muayenede üst kemiğin basık olduğunu bebeğin kafasının 42 haftayla uyumlu olduğunu kilosununda 3900 olduğu soylendi kanala inmedi plesentada yaslandığı icin ben istersem fitille normal Doğum deneyebiliriz ama olmayabilir dedi doktor sezeryan mı olmalıyım yoksa denemelimiyim