GulcanYvz Kızlar moralim çok bozuk doktordan geliyorum 10 günde bebeğim 140 gram almış 400-500 alması gerekti dedi doktorum 😔en son 34 haftada 2312gramdı.bugün 35+3 gittik 2454gram dedi nstye bağladı hareketleri az dedi öğlenden sonra yemek ye gel yine bakalım dediler yine nst ye bağladılar hareketleri yine zayıf dedi en son haftaya randevu al kan akışına bakalım bebeğin beslenmiyorsa sezaryene alalım dedi 😔çok kötüyüm sizce napıyım başka doktoradamı görünsem ?böyle bi durum başayan var mı ?
pelinsss GulcanYvz bugün doktordan geldiğimde 1 haftada hiç kilo almadığını öğrendim, suyu azalmış. Gerilik çıktığından beri toplamda 3 doktora göründüm artık sıkıldım. 37. Haftadayım 2680 gr yani bayağa az. Bir kaç güne sezaryene alıcak sanırım, takipteyim.
1mrv_ky GulcanYvz Canım bence o kadar da az değil. Ben 38+2 haftalığım. 2gün evvel kontrolüm vardı. 48 49 cm arası boyu, 2710 kilosu dedi. 9 günde 130 gram almış. Normal dedi. Öyle kilolu Bi bebek olmayacak ama sağlıklı dedi. Önemli olan da bu değil mi zaten. Her kilolu bebek sağlıklı diye Bi şey yok. Sıkma canını. Doğumdan sonra sütün yarayacak belki. Sağlıklı olsun da.
egeninincisii GulcanYvz pekmez, süt, yumurta, ceviz, zeytin, beyaz peynir, kaşar peyniri, domates, salatalık, muz ✔️ bunları bol bol tüketmeni tavsiye ederim canım.
Deletedmom316 GulcanYvz canim baska 1 tane doktorada gorun istersen ama boyle olaylar duydum Allahin izniyle duzelir bol bol muz ye sut ic proteinli seyler ye
GulcanYvz pelinsss peki gerilik sadece kilosunda mı yoksa boyunda da var mı benim boyu önde bile çıktı eğer kan akışı sorunlu olsa bebeğin boyu da uzamaz hemen özel ya direk sezaryen diyorlar bence ben yarın birkaç doktora daha gidicem özellikle devlete bakalım onlar da öyle derse tamam sezaryen olsun dicem
AyaYlmazYldrm pelinsss hic canini skma oglum 36. Haftads suyum yok diye dogdu 2100 dusun ama turp gibiydi o yuzden dunyaya gelince buyuyo
Sevgiy Ben de 35. Haftadayim 15 gun once gittik 2000 gr bile değildi ama benimki baya hareketli doktor sorun yok dedi ama bence yine de haftasina gore az :/
GulcanYvz Sevgiy ya aslında benimki de baya hareketli bak şuan yerinde durmuyor ama o nst de hiç hareket etmiyor zor hissediyorum oynamıyor şaştım kaldım
Gzdnr2113__ 34 haftalık gittigimizde 3000.gr 50 cm di biraz yemekle alakalı canım ilk kızımda bende besleneme bozukluğu yüzünden cok kg düşük doğdu ve zor oldu bakımı simdi muz ceviz kayısı filan kasarda yiyince kilo aldı
GulcanYvz Gzdnr2113__ yaklaşık 25 haftadan beri 1 hafta zayıftı 29 da gittim yine aynı 34 haftaya kadar olan sürede çok iyi almıştı bu hafta yine böyle az çıktı yediklerimi doktora anlattım demek birde yemesen daha az olacakmış dedi günlük yediklerim 2 yumurta 2 ceviz 1 avuç çerez 3 bardak süt 2 kase yoğurt bir öğünümde kıyma kavurması etli sebze yemekleri istisnasız ara vermeden bu şeklinde besleniyorum yemeyle alakası yok bence canım inan belki sen bu kadar dikkatli düzenli beslenmiyorsundur
Gzdnr2113__ GulcanYvz evet canım plesentana bakıldı mı gecirgenliği mi az acaba benim bi arkadaşım da öle oldun29. Haftadan sonra durmuştu bebegin beslenmesi sen benden de iyi besleniyorsun ben yumurta. Süt yiyemiyom kırmızı etide pide lahmacun gibi yapıyorum herseyi yiyorum suan 36.5 olduk 7 kilo almışım
Sevgiy GulcanYvz gelisim geriligi falan yoksa sorun yoktur bence son ayda alirlar belki ikinci bi doktora da gorun istersen
pelinsss GulcanYvz hem kilosu hemde boyunda gerilik var, kan akışında plesanta da falan sıkıntı yok, o yüzden anlam veremiyorum. Hayırlı doğumlarımız olsun inşallah, dışarda daha rahat büyüyeceklerdir.
GulcanYvz Sevgiy sadece kilosu az boyu da 1 hafta önde eğer beslenemese komple gerilik olmazmıydı kafam çok karışık
GulcanYvz 1mrv_ky canım ne güzel bi doktora denk gelmişsin sen benimki her gitsem bi sorunla yolluyor beni 29 haftada gittim suyu azalacak sanki dedi riskli gebelik doktoruna yolladı muayenesini sordum 450 dedi bende devlete randevu düşürüp gittim suyu çok iyi dedi herşeyi güzel kilosu az olabilir sende minyonsun dedi önemli olan sağlıklı olması dedi 35 oldum yine özele gittim yine sorun buldu bu doktor ve yine riskli gebeliğe yönlendirdi yine 450 TL istiyorlar birde şeyi farkettim 2 kişi vardı 36 haftalık birinin bebeğin hareketleri nst de az dedi sezaryen yatışı yaptı diğerine de az sancısı çıktı yine sezaryen yatışı yaptırdı bende 35 im riskliye yönlendirdi ve haftaya sezaryenle alalım dedi kurt düştü içime bence bilerek yapıyor evet bu 10 günde yavrum az kilo almış ama bi önceki 10 günde 405 gram almıştı abarttı bence ben yarın devlete randevu mu aldım bu doktora daha gitmicem çok sinir oldum
GulcanYvz 1mrv_ky birde beslenmeyen çocuğun boyu nasıl önde oluyor evet tek kilosu zayıf olabilir öyle olsa diğer yerleri de geriden gelmezmiydi boyu 49 cm çıktı kilosu 2454 çıktı 35 +3 üm
Bsraydin GulcanYvz bence de dr degistirin ya da en azından baska bi dr daha görünün sadece bununla yetinmeyin…uzamasi normalde kilo yapısal olabilir gelisimsel sıkıntı yok demek ki
1mrv_ky GulcanYvz Canım hiç bozma moralini sen. Dediğin gibi gitme o doktora bir daha. Belli ki senin de içine sinmiyor. Anlattıklarına da bakılırsa pek güven vermedi bana da. Bebeğin kilosu da gayet normal sende minyonmuşsun. Gayet normal yani. Hem zayıf doğan bebekler sonradan kilo alıyor. Benim Bi arkadaşımın oğlu tam 3 doğdu. Şu an 3.5 4 kilo doğanlarla aynı😇
GulcanYvz Kızlar beslenme önerisi yazıyorsunuz inanın saydığınız herşeyi düzenli yiyorum eminim ki siz bu kadar düzenli yemiyprsumuzdur resmen saati saatine yiyorum yemeyle ilgisi yok kiminin yedikleri direk yarıyor kiminin yaramıyor bence yapıyla alakalı
GulcanYvz pelinsss inş sağlıcakla vaktinde gelirler gerçekten insan çok üzülüyor birde elimizden geleni yapıyoruz bazıları okdar sağlıklı beslenmiyordur eminim ama kısmet işte bugün bi kadın bana diyor ki tabi zayıf olur ekmek yemiyorsun ki diyor ben günde 2 ekmek yiyorum dedim ki sen bebeği şişir kilolu doğsun inş ekmekle sağlıklı olur dedim acillik diz boyu 🤦🏻♀️
almila2020 Bnm de bebegim 26 dan beri 2 haftaya yakın geriden geliodu geçen çarşamba kontrole gittim tam 36. Hafta gerilik 4 5 güne inmişti ama kücük 2600 grm kücük dogcak dedi şükür 2.5 kg geçti ama buların dısında baktıgı seyler var cnm mesela kan akış hızına neden 1 hafta Snra bakıo ben her gittigimde kan akış hızından bebegi besleyen damarlara plesentaya suyuna herseye bakıo zaten ögrendigimden beri hafta 1 kontrole gidiorum sıkı takip de doktorum her gün tansiyon ölcüorum 3 5 defa bebek hareketleri önemli 12 saatte en az 10 hareket olmalı demişti bide beslenmeme inanılmaz dikkat ediorum hergün sabah 2 haşlanmış yumurta bolca peynir ara da 1 bardak süt ceviz fındık badem 1 adet muz hafta da 2 defa tavuk kuzu eti balık ve 1 kase hatta yiyebiliosan daha fazla yogurt bu sekilde Bi hafta beslen ve üzülme yine de 2.5 kiloya yakın bebegin insallah saglıkla dünyaya gelir kendini de bebegi de strese sokma bence 😍
pelinsss GulcanYvz özellikle sigara içenler tosuncuk doğuruyor ya ona şaşırıyorum 😁 Allahın vardır bir bildiği, hayırlısı olur inşallah