Merhaba hanımlar 17. Haftayı geride bıraktım bulantılar azaldı rahatladım derken sürekli canım abur cubur çekmeye başladı bu ara fazla kaçırdım sanırım bir yandan da vicdan azabı çekiyorum. Neler yapıyorsunuz nasıl besleniyorsunuz? aç geziyorum hep nasıl doyarım sağlıklı acaba 😊🙆♀️