Deletedmom417 Meltem95 saklamayı düşündüm ama önce kanda öğrendim sonra sırf yıllardır beklediğim iki çizgiyi görmek için yaptım keseyi gördükten sonra yaptım yani bi anlamı yoktu benim için göreceğimi görmüştüm 🤩bende saklamadım o yüzden 😌
Zeynepahmett İlk bebeğimi saklıyorum hâlâ. 2 yaşında :) şimdi yine hamileyim saklıyorum. Çok güzel duygular yaşatıyor o küçücük nesne saklanmalii :)
Meltem95 Benim resimde gorundugu gibi ilk cok silik cikmisti hamile olduguma inanmamistim 😃😃 tekrar tekrar edip durdum 😃
MaviMasal Saklıyordum. İlk test yaptığımda baya koyu iki çizgi vardı ama bir ay sonrasında silikleşti iyice bende attım. Fotoğrafını çekip arşivledim ama 🥰
Bir_zerre Meltem95 Evet hatta kızım için bir defter yapıyorum ilk sayfasında test yapıştırili. Öğrendiğim tarih ve hislerim yazıyor 😇
Mihre Meltem95 Oho o da birşey mi,pik yapan ovulasyon testimi,beta hcg kan sonucumu,idrar testini saklıyorum🙈2 yılı geçti baktığımda hala heyecanlanırım🤗 Haricinde ilk saçını,tırnağını,hastaneden verilen burun spreyini bile saklıyorum😅
Hilalyusuf Meltem95 Tabiki de bende saklıyorum 😊 hamile değilimdir diye düşündüğüm test 😂https://imgyukle.com/i/uVVqTM