Bende dünden beri bu ağrıyı araştırıyorum yürürken çatı kemiğim batıyor gece boyunca ağrım oldu wc kalkıp yatarken hatta yatakta dönerken vajinamın üst kısmında bir sertlik hissettim sanki kafası orda gibi 30+2 olduk sanırım bizimki erken başladı. Neyse normal doğum pozisyonuna geldiyse çok iyi 😍 acile gitsem mi gitmesem mi karar veremedim ama aynı durumda olduğumuza da bir yandan sevindim 🙈