Semihanim Merhaba kızlar bugun doktorum kamera ile alltan yumurtaliklara baktı sonra ultrasondan baktı 8 mm lik bir yumurta gördü bugün 12. Gün 1 haftaya büyür çatlar dedi . Bu durum normal mi kiminin 4 yumurta gözüküyor bı tanesi 14. Gün çatlıyormus
Homeless20 Semihanim önemli olan çok yumurta değil sağlıklı yumurta. Bir tane olsun büyüsün çatlasın yeter.
MYstryy Semihanim cnm bende ilk gebeligmde 2 ay takip yaptrmistim ve hep 1 tane yumurtam.olusuyodu. onemli olan saglikli olmasi takma kafana
Ayyse34 Semihanim selam önemli olan yumurtanın sağlıklı olması benim gittiğim de en son doktor yumurtaların çok küçük 7 8 cm olmaz dedi hatta tüp bebeğe yönlendirdiği ay hamile kaldım bende şok oldum ama bu doktorlar bazen çok moral bozuyor sen takılma ona sadece kafanın rahat olması gerekiyor
Semihanim MYstryy 1 tane yumurta var ama o da sağlıklı mı bilmiyorum ki 12. Günde 8 mm daha ,doktor 1 haftaya büyür dedi ne ara büyüyecek de çatlayacak 😔
Semihanim MYstryy niye öyle oluyor acaba canım bilgin var mı doktorum hiç bişey demedi bana hormon sonuçların normal dedi
Semihanim Ayyse34 doktor olumlu konuştu benimle ama ben gebelik düşündüğümden beri stres yapıyorum istemeden de olsa 🙁
giresun Semihanim yani ben temmuzun 1inde adet oldum 6 gun surdu sonrasinda 17sinde yumurtam 19mm ulasmisti 2 gun icinde yumurtam catladi aslinda gayet normal akisinda ilerledi..
Ayyse34 Semihanim en büyük sorun stresi bırak kafandan çıkar bebek düşüncesini rahatla ben o ay 2 ya sa 3 kere düzensiz ilişki sonunda kaldım hamile ve biz yazın artık düşünürüz demiştik eşimle yani Allaha çok şükür bana da o duyguyu tattırdı 1 bucuk yıldır deniyorduk🙏☺️rabbim sana da nasip eder inş 🙏