Sedaamm Yanına sade nescafe,hoşaf veya komposto,kuru üzüm erik,5lik su,çetik çorap yelek,hurma,tahin helvası al. En azından ilk etapta hoşaf ve nescafe olsun.
Ameliyat sırasında ve sonrasında ilk gün, başını sağa sola aşağı yukarıya çok ani hızlı şekilde çevirme,baş dönmesi yapmasın. Olcaksa da en az seviyede olur.
İlk ayağa kalkarken önce bi yatakta ayakları aşağı salıp otur uyuşman geçince.Ayağa kalkarken sadece dümdüz karşıya bak, aşağıya yukarıya oraya buraya bakma.Başın dönmez.Ayağını kaldırmadan hafif sürüyerek yürüyeceksin zaten.
Ben dolaba kadar kapıya kadar,kapıya geldim hemşireye kadar, hemşireye de geldim hadi diğer kapıya kadar diyerek kendime hedefler koymuştum.Öylelikle rahat yürüdüm.Merak etme korkma hiç zaten ağrı kesici yapıyorlar.Ben hastanede olduğum süreçte gak guk emzirme harici hep olabildiğince yürümüştüm.Yürümek tam ilacı sezaryenin.Evde sert yerde yatmıştım yatakta gömülmek iyi gelmiyordu.
Doktor belki söylemiştir, ezcaneden su geçirmez bant çok iyi oluyor.Hastaneden çıkarken son pansumanda onu yapıştırmıştı doktor,duşum çok rahat olmuştu.Hastanede bile su tutmuştum kendime.