İkiz gebeliğim var 30.hafta çalışamaz raporu aldım kızlar çalışır alıp doğum sonrası iznim daha fazla olsun istiyordum ama sistemden kaynaklı sıkıntı olur diye çalışır raporu vermedi doktorum doğum sonrası iznimin uzaması için ne yapabilirim yıllık izin ve ücretsiz izin harici rapor alabilir miyim tekrardan