Hatice88 Kizlar 5+5 hamileyim 7 haftalık olunca gidicem hastaneye sorum şu alttan muayene düşüğe mi neden oluyor muayenede duyulmayp alttan muayene olan varmı
Heather Hatice88 hayır yok öyle birşey. 7. Haftada kalp atışı için bende alttan muayene oldum sızı bile olmadı. İncecik bir çubuk zaten. Rahim içine girmiyor vajinaya giriyor içiniz rahat olsun🙂
SevdaOsman Hatice88 7haftalık olunca gidersen alttan muayeneye gerek kalmaz ki canım o zaman zaten başlamış olur inşallah meleğinin kalp atışları
Aysengngr Hatice88 hiç endişelenmene gerek yok canım bende ilk haftalarda 3 kere alttan muayene oldum daha sonraki haftalarda 1 kez daha alttan muayene oldum şu anda 30 haftalığızhaftalığız ve hiç bir problem yaşamadım ki o haftalarda alttan muayene de daha rahat görüp detaylı kontrol sağlıyorlar
nesly Canım benim doktorum alttan muayene etti hamileliği bilmeden Allah’ın izniyle bi sıkıntı da olmadı sonra keseyi gördük kalp atışını duyduk ❤
Esraece Benim kese vardi ama bebek gozukmedi bos gebelik olabilir dendi ilk alttan muayene oldum sukur ki bi sorun olmadi suan 17 haftaligim 😊
Bilge35 Esraece alttan muayene dediğin vajinal ultrason canım. Burda bi yanlış anlaşılma oluşur. Alttan ultrasonla bakılır çoğu küçük haftada ki bebişlere zaten
Ekimannesi Benim ilk 2 muayenem altyandı, bir sıkıntı olmadı çok şükür, doktorlara güvenmek lazım, boşuna okumuyorlar onca yıl..
Esa Hayır canım düşüğe falan neden olmuyor bi zararı yok ben hamileligimi 4 haftalıkken öğrendim ilk dört muayenem vajinal oldu hiçbir sakıncası yok
Edamusaali Hatice88 bnce yaptrma hrkesn bunyesi bir dgil risk almya grek yok sn blirsn tbikide mcbur klmadkca yptrma bnce
EnginDenizim Hatice88 hayır öyle bisey yok bende vajinal muayenede duydum kalp atisini ve oğluma kavuştum bin şükür.
Hnfth Hatice88 benmde alttan muayene oldum ilk keseyi görmek içinde kalp atışı içinde birazcık kilolu olunca alttan muayene ediyorlar sanırım bi sorun yaşamadık biz
Kekmez Hatice88 arkadaşım 8. Haftada git normal ultrasonla duy kalp atışını ne zorluyorsun ne gereği var
Hatice88 Ayyy icim rahat etti sağolun cevaplarınız için çünkü hemen duyulmuyo alttan bakmak istiyorlarda 7 Haftalıkken giderim ultrason 6 gösterir belli mi olur 😃
Aycaaklan Hatice88 bn oldumm canimm bir riski yokk karin bolgemde gozukmedigi icin 5 defa altan muayene oldum bir sorunda olmadi
Beyza12344 Hatice88 canım benım kesem göründü kalp atısına duyulmadı alttan baktı hiç bir sorun yaşamadım 30 haftalığım