Hanımlar Cuma günü akşam üzeri sağ tarafımdan bi ağrı girdi değişik böyle böğür ağrısı derler ya öyle bişey diye tahmin ettim sonrasında yattım dinlendim ama yok geçmek bilmedi baktık olmuyor gece hastaneye geldik hemen nts ye baktılar bi kaç defa çektiler ama doğum sancısı değil belli sancım falan çıkmadı açıklığıma da baktılar o da yok ağrılar hala tam gaz devam etti saat 4oldu sabahta doktor kontrolüm vardı ona gelelim dedik eve gittik tekrar hastaneye geldik muayene sonrası yatış verdi tahliller falan ama yine tam sebebi bilinemedi gaz sancısı büyük kramplar falan olabilir ondandır dedi doktorum😖 varmı böyle bu kadar uzun süreli ağrı çeken oldumu ne yaptınız 😫😞😔😣😣