Kızlar az önce detaylı ultrosyondan çıktım tüm organlarına herşeyine bakıldı normal yazıyor. Doktor o kadar suratsızdı ki anlatamam çıkarken normalde kordonda iki damar olması gerekiyormuş tek damar varmış ve tek damardan besleniyormuş haftasına göre uyumlu diyor ama doktor o kadar soğuktu ki tüm moralim alt üst oldu ☹☹☹☹☹☹ Ve herkese bebeğin renkli surat resmini verdi bizimkisi suratını kapatıyormuş alamamış resim ☹☹