28 haftalık hamileyim.4 gündür aşırı halsiz ve öksürük ve Hafi boğaz Ağrısı çekiyorum..test yaptırmadım ateşim yok veya herhangi bir belirtim..eğer geçiriyorsam da aşırı korkuyorum bebeğe zarar olur diye..aramızda bunu geçiren veya geçirip doğum yapan var mı🥺🥺