Arkadaşlar dün yazmıştım bir çok güzel kardeşlerimde destek oldular allah hepinizden razı olsun, sabah yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum namaza bebeğim tekmelerle uyandırdı beni uyandigim an ezan okunuyordu.abdest alıp namaz kıldım ve tüm samimiyetim ile sahipsiz olduğumu rabbime bildirdim rabbim bizim için en hayırlısını biliyor ve rabbim sana sığınıyorum dedim,uzandım bir saat sonra kaynanam geldi eşim dün gece onlarda kaldı benim isteğim ile,eşimin beni ve oğlumu çok sevdiğini bu olanlara inanmadığını eşimin gece boyu hiç uyumadığını söyledi kızım evi bir araştıralım dedi ve yatak odasında gerçekten bir muska bulduk şok oldum camiye gittik hoca anlamam dedi birine yönlendirdi ve 540 yıllık peygamberlere yapılan tesirli bir büyünün olduğunu yapılan kişinin hiç yuvası olmaması hastalıkla cebellesmesi için yapılmış, bulunduğum evde eşimin eski eşi oturuyormuş ve komşular beni hiç sevmez ilk kez hayırlı olsun bebek diye gelmek isteyenler oldu o zaman kaynanam bana bunlara güvenme evine alma dediğinde ben günahını aldım kaynanamın, velhasıl cabuk çözülecek bir büyü değil akşama kadar sirkeli suda kalacak sonra yakılıp denize atılacak dedi hoca birde sabahtan akşama kadar bakara suresi evde açık olacak dedi .simdi beklemedeyim ve sizden dua istiyorum.rabbim hayırlı hiç bir yuvanın yıkılmasına izin vermesin