Binnazzz Nasıl gidiyor bakalım şikayetler varmı bebiş boy ve kiloları ne kadar bu haftalar gece uykusunu alabilen varmı bu arada 🤩
ecembugra53 Binnazzz 34 haftalık olmadık daha ama bu atalar iyiz cok şükür 😊🤰❤️ Rabbim yardımcımız olsun 🤰❤️ 28 e girdik 🙂 yaklaşıyoruz biz de yavaş yavaş
d190516 Binnazzz he bu Arada uyku konusuna gelince bazen şak diye uyuyorum bazen çok güçlük çekiylrum bi de bi yaşını geçen bi oğlum daha var 😌
Binnazzz d190516 ben çok uykusuz kalıyorum yarım saat uyuyorsam 1 saat oturuyorum karnımızda kocaman oldu 😔 az kaldı çok şükür 😳
d190516 Binnazzz boyu da kilosu da baştan beri iki hafta önde gidiyo bu da bizi sezeryana itiyo hatta gümümüzü aldık sayılır 14 15 Eylül gibi ilki normal Doğum olmuştu
d190516 Binnazzz evet benim ilk oğluma göre karnım daha büyük ilkinde hiç yoktu neredeyse zorlanmazdım böyle 🤦♀️Bizimde son 34 35 günümüz sabır çeke çeke bi hal olduk 😄
d190516 Binnazzz tabi canım önemli olan sağlıklı olmaları 🧡yok kuzuum yükleme yaptırmadım şükür çıkmadı ama baştan beri bu şekilde gidiyo ilk oğlum normal doğdu aslında 3440 50 cmdi
Binnazzz d190516 sağlıkla al canım kucağına ❤️ Bakalım bizim ilk daha heyecanda çok var 😂perşembe kontrolumuz var bizede verir heralde gün 🙏
d190516 Binnazzz hepimiz inşallah ♥️Yani sezeryan istiyosan verir de normalin ne zaman olacağı belli değil 🤷♀️Hatta ben ilkinde sezeryan olacağım gün normal doğurmuştum düşün 😄
Yagmurkoksal_61 34+1de gittim doktor bebek kanala girmiş dedi erken gelebilir karın cevresı de bi hafta geriden geliyor bekliyoruz bakalım