kızlar 28 hafta 3 günlük hamileyim 1 hafta önceki kontrolümde doktorum kesemde 1 cm lik açılma olduğunu ve kendimi yormamı hiç bir iş yapmadan uzanmamı söyledi haftaya tekrar randevum var fakat söz konusu bebeğimiz olunca korkularımız da oluyor acaba böyle birşey başına gelen yada bilgisi olanlar yazarsa çok mutlu olurum