2 kg geçmiş sağlıklı olan bebekler de problem yok ki niye dert ediyorsunuz. Zayıf oluversn zaten doğu ca ilk ay direk bir kilo alıyor bebekler hızla byüyecek. Başkalarının bebekleriyle kilolarıyla bence minnoşlarınızı kıyaslamayın. 2800 gayet sağlıklı. Hormonlu obez bebekler olmasn zaten sağlıklı fit evlatlarmız olsun biliyorsunuz çağın peoblemi sağlıksız beslenmeye bağlı abes kilolu bebekler çocuklar gıdalar hormonlu çok hızlı büyüyorlar. Önemli olan doğal beslenip sağlıklı olmaları. Toplumun baskısına gelmeyin bence.