Tuuba1 Kızlar merhaba bu 2. Hamileliğim ilkinde hamile olduğumu öğrendiğimden itibaren hiç kanama felan yaşamadım, ama şu an 5. Haftada adet kanaması gibi bişey geldi ? Hem hamile olup hemde regl olan oldu mu ? Evham yapmalı mıyım ?
Srhtzlyh Tuuba1 herkesin bünyesi farklıdır kuzum sen doktoruna danış en doğru bilgiyi ondan alirsin😊🌸
Tuuba1 Derin2828 yarın kontrole gidiyorum .. yerleşme kanaması olabilir diyorlar, kimisi bende adet gördüm diyor. Kafam karıştı
Tuuba1 Srhtzlyh urazaslan umarım öyledir, sizde lekelenme gibi mi oldu adet kanaması gibi mi ? Çok stres yaptım
urazaslan Tuuba1 ilk adet kanaması gibi kırmızı bi aktı daha sonra lekelenme olarak devam etti allaha şükür iyiyiz ama kasık agrısı falan hiç yoktu bende sizde varmı
Srhtzlyh Tuuba1 bende hiç olmadı kuzenim ikinci hamileliğinde 4 ay adet gördü hamileliğini 4 ay anlamadi hatta😂 onda bi sıkıntı olmadi ama belli olmaz tabi sen doktoruna git hiçbir şey yoksa bile için rahatlamış olur😊