Merhaba kızlar bugün kontrole gittim 40+1 haftalığım hala ne acılmam var ne sancım hiç bişey yok ebeler catı muayenesi yaptı bugün ve öncedende iki kere olmuştum canım yandı bugünde yine aynı şekilde cok kötü oldum rahim ağzım gerideymiş bundan dolayı canın yanıyo dediler ve bu yüzdende bebek kanala girmiyomuş hala kanala inemedi bebişim doktorum perşembe günü sabah yatış verdi suni sancıyla başlatalım bakalım bebek kanala inecek mi suniye rağmen hala acılman olmaz ve bebek kanala inmezse sezaryana döneriz dedi böyle başına gelen var mı acaba ne diyorsunuz