Merhaba arkadaşlar. Ben 33 haftalık hamileyim 28 haftalıkken bebeğimde ilk bir haftalık gerilik oluştu 5 haftaya kadar yükseldi bu gerilik şu an 33 haftalığım ama 28 uyumlu bebeğim.33 haftalığım ama kilosu 1150 gram. Hiç bir tedavisi de yokmuş. Çok üzgünüm bişey olacak diye.Beslenmemede çok dikkat ediyorum ama bir haftada anca 100 gram almış bebeğim. Başına böyle birşey gelipte sağlıkla bebeğini doğuranlar oldu mu acaba yada ne gibi önlemler aldınız. Şimdiden hepinize teşekkür ederim. Hepimiz sağlıkla kucaklarız bebeklerimizi inşallah.