Domatesimm Benim 20. Haftalarında oluyordu ve ben bebek sanıyordum ama değilmiş rahim kasları kasiliyormus ve bu erken doğumu tetikleyen birşeymis o yüzden doktorum bana magnezyum yatak ıstırati ve endol verdi şimdi çok çok az kendimi yordugumda oluyor,ihmal etmeyin