Nasippp Pek bilgim yok canım ben hamile oldugumu ogrendigimde 74 cıktı 2 gün sonra 184 malesef keseyi bile gormem icin cok erkendi 2 3 hafta sonra görebildim betaya birdaha bakılmadı 😊 ama hormonunuz iyi bence 17 ye düşük demişti doktorum inşallah görürsünüz 😊 keseyi çok farklı bir heyecan