gulumse0611 malesef bende de çıktı. 3 haftadır diyet yapıyorum. Diyetime uyarsam gayet iyi sekerim hafta bir sütlü tatlım var 3 ana öğün 3 ara öğünüm var bende meyve ayrımı yok ama şöyle 3 ara öğünün 2si yarim meyve biri tam meyve yaninda yoğurt süt veya kefirle benim şuan da tek sıkıntım sabah açlık sekerim o 100 lerde dolanıyor. Diyetisyen normal dedi haftaya hem diyet hem de bebek kontrolüm var. Bakalım bebek kilo almış mı nasıl durumu ona göre diyetisyene de bilgi vereceğim. Ben diyet yaparken 1 kilo almışım zayıflamadım. Sanırım bebek aldı onu da