atescan27 Merhaba arkadaşlar bugün bebeğimin hareketini bir iki defa hissettim normalde kıpır kıpır normal mi
Deletedmom417 atescan27 normal canim benim 31 haftalık benim bile işine gelince hareket ediyor hanımefendi 🙄🤩
Cansucasalin Canım bebekler bu haftalarda genellikle uyurlar ve hareketlerinin duzensız oluşu normaldir endişe etme bol su iç bol ıstırahat et 👍 sağlıkla gelsin inşAllah 🧿🐥
atescan27 Cansucasalin hemşire arkadaşıma sordum cnm dün baya yoruldum o yuznden dir dedi şimdi hafif hissediyorum