Arkadaşlar merhabaa. 13+4 haftalığım. Özele gitmeme rağmen doktor bebeğin cinsiyeti icin 3 4 hafta var dedi ve bebiş hakkında herhangi bişey anlatmadi ultrason görüntüsünü verdi elime o kadar.. doktorun bu ilgisizligi yüzünden değişiklik yapmak istiyorum. Avrupa yakasında Küçükçekmece civarinda onerebileceginiz bir doktor var mi? Ve cinsiyet icin daha ne kadar beklemeliyim??