Sirinimm canım bende seninle aynı durumdayım gecen hafta yeni öğrendim dr a gittim kalp atışından önce iğne aspirin bişey başlamıcaz , sonrasında da gelişimine bakıcaz ona göre dedi. Ama dr lara düşük çok normal geliyo sanırım kalp atışı için başka dr araştırıyorum . Ve bu süreç gerçekten çok yorucu 😬😔