Canselugr Cok heyecanlıyım yarın doktorum alcak amelıyata ılk gebelıgım korkuyorum normalden ameliyat ıstedım hayırlısıyla yarın kucagıma alcam ınsallah 🤲 dua edın kızlar cok heyecandan olecem nerdeyse cok guzel bır duygu
tugbaayaz Canselugr bizde yarın 38+5 oluyoruz oğlumla ve yarın bende sezeryan olacam sabah çok heycanlıyım saatler durdu geçmiyor günlerdir uyku tamamen bitti sağlıcakla kucaklarımıza alalım inşallah yavrularımızı 🥰🤲
Zezef Canselugr tugbaayaz ikinize de bol şans 🍀 dilerim… sağlıkla iyi haberlerinizi bekliyoruz. Darısı başıma💙💛
Esel35 Canselugr heyecanını anlıyabiliyorum ama korkulacak bir şey yok. bebeği kucağına alınca herşeyi unutuyorsun ya da kendimizi öyle teselli ediyoruz :) Allahın izniyle benim ikinci çocuğum olacak ilki de sezeryandı ilk kalkış sadece zorluyor onu atlattın mı geriye yavaş yavaş yürümen kalıyor Allah yardımcımız olsun 🌸
Zahideuras Canselugr bebegınızın kilosu kac acaba benim de ilk cocugumu ve sezeryan olucak bende Bı an once kucagıma almak istiyorum 38.haftada olsam sezeryan sıkıntımı olur dıe de korkuyorm doktor 39 a verıo
Esel35 tugbaayaz benimle aynı yarın 38+5 oluyorum ve 8.50 da sezeryana alacak inşallah kolayca atlatırız :)
tugbaayaz Zezef çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun ☺️ Darısı sana olsun sağlıkla al kucağına sende bebişini 🥰