nuuu ben sadece klomen kullanmıştım, fitil kullanmadım. Adetin başlamasıyla birlikte 8 gün sonra ilişki önermişti doktor. Tabii adetin bitmiyorsa bekle. Ve 2 günde 1 birlikte olmuştuk. Hergün de olma. Sperm kalitesi düşüyor. Doktoruna da danış. O da yönlendirir zaten.