Bizde 12+3 dün ikili tarama yaptırdık sonuç umrumda değil Allah tan gelene razıyım 🥰 yaptirmak da istemedim ama dogumda soruyolar bazen riske atmak istemedim. Çok şükür sağlıklı ilerliyor miniğim biraz mide bulantim oluyor gece ve sabah özellikle onun dışında iyiyiz elhamdülillah. Bu arada giderken ikiliye mutlaka visne suyu ve cikolata yeyin bir de tok gidin kıpır kıpır oluyor🥰