Aud28 Bende 2 kez kayıp verdim bir düşük bir kürtaj genetik test sonucu pıhtılaşma çıktı aradan 1 sene geçti özelde ki doktorum hamile kalır kalmaz başlayacaksın iğneye dedi, bu ay beta 53 ile hamile kaldığımı öğrendim devlete gittim kan için doktora sorundan bahsettim kalp atışından sonra başlıcaz iğneye dedi, zaten benim problemim kalp atışı oluşmaması dedim geçiştirdi beni direk kendi doktoruma gittim iğneye başladık canım