yabansena Canım yorumunu gördümde benimde doğumum hizmet hastanesinde olacak Allah izin verirse, ebeler nasıl ? İlgileniyorlar mı? Hiç şikayet duymadım hep olumlu yorumlar var doktorumda süper biri çok pozitif kafamda soru işareti yok ama sen bizzat tecrübe etmişsin yinede bi sorayım dedim ☺️