Merhabalar bende 29.haftamdayım yaklaşık 2 hafta önce başladı doktorum tam kan ve tam idrar tahlili ve o günün tansiyon ölçümüne bakıldı tahlillerde birşey çıkmadı ama o gün tansiyonum yüksekti şimdi takipteyim bir daha hiç yükselmedi ama ellerim şişiyor ve uyuşuyor bi karıncalanma hissi oluyor bu hafta tekrar kontrolüm var normal oladabilir ama tedbir amaçlı doktorum kontrol ediyor bence siz de en azından arada mutlaka tansiyon ölçümü yaptırın