Turkerg Ben de ne zaman belirti baslar diye dusunuyodum😂 7+3 teyken basladi mide bulantilarim. Simdi 25+5teyiz oglumla bekliyoruz😇
Turkerg Mapleleaf zaman yasarken gecmiyor ama bi bakmissin gecmis oluyor. Cok garip. Insallah hepimiz hayirla saglikla kucagimiza alalim yavrulalarimizi♥️
Prncsss Selam kızlar bende 6+4 doktora henüz gitmedik haftaya gideceğim, benimde bel ağrısı göğüs hassasiyeti ve inanılmaz derecede sabah bulantılarım oluyor günüm günümü tutmuyor🤤
damla_1 Canım bende senin gibiyim buradaki yazılar gerçekten insan okudukça acaba benimde mi öyle olacak diyip strese giriyor ama nasip herşey diyorum bende cuma günü gidecem bakalım kalp atışına
Mapleleaf damla_1 resmen her seyi okuyorum ama beynime kazinio ister istemez daha once aci tecrubelwr olunca ama her seyin otesi nasip bir yandan da bunu diyorum kendime
damla_1 Mapleleaf aynen benimde 1 tane kimyasalım olunca bende korkuyorum ama Yinede güzel düşünmek en iyisi
Mybabyizmir Firdevs_gozde en son adet tarihinden itibaren hesapliyorlar. Benim 9 hafta görünüyordu bu uygulamada gebeliğim ama ultrasonda 3 gün geriden geliyordu. Devlette çok detaylı birşey söylemedi doktor 6.haftadayken gittim. Keseye baktı içinde bebek gelişimi var mı diye baktı haftaya gel kalp atışını duyalım dedi. 7.haftada özele gittim oradaki doktor baya detaylı söyledi ölçümlerini vs yaptı kaç gunluk olduğunu falan söyledi. Doktor ilgili olunca iyi oluyo. Benim 7.haftaya kadar alttan baktılar bebek görünmedi kalp atışlarını falan alttan bakarak duydum.
sweettyy19 Aynıyız cnm bende adete göre 5 haftalık bchg 2992 cıktı bugun perşembe kese icin gidicem Allahın izniyle bende kasık ağrısı bel ağrısı var 😋