Kızlar merhaba happy baby üyesiyim bide burda hesap açtım bilenler lütfen cevaplayabilr mi. Evde test yaptım 3 kere hamilelik çıktı gidip kan verdim beta hcg değerim 26.08 çıktı sonuçları eşim aldı diye sormamış bişey doktorda bişey dememiş gebelik var mı