OMAYBABY Merhabalar arkadaşlar 5 haftalık hamileyim karnım çok şiş ve taş gibi felaket gaz sancısı var bu durumda olanlar var mı ?
Rabia-03 OMAYBABY günde 1 tane sade soda iç vr muz ye canım domates filanda tuketme fazla asitli oldugu için yuksek gaz yapar
Firdevs_gozde Öncelikle hayırlı olsun Bu uygulamaya göre ben de 6 haftalık hamileyim ama sanırım benim de 5 ya da 4 diye düşünüyorum doktoruma heyecandan sormayı unuttum 😊 vallahi benim de öyle felaket bir gaz sıkışması var ama çok normalmiş bu dönemlerde ☺️
OMAYBABY Rabia-03 muz kabızlık yaptığı için gaz yapmaz mı acaba çünkü ben muzu çok severim de gaz yapmıyorsa hep yerim 🙈😂
OMAYBABY Firdevs_gozde ben tam adet gününde baktırdım 99.25 di şuan kaç bilmiyorum yani 7 Temmuz da yaptırdım
Firdevs_gozde OMAYBABY bu beta hcg değerleri neden bu kadar farklı sizin 99 ben de 8 bin ne anlama geliyor acaba bunlar ben 5 Ağustos da kan testi verdim 8721 çıktı
OMAYBABY Firdevs_gozde bu Ara da tarihi yanlış söylemişim 7 Ağustos da yaptırdım. Bende hiç anlamıyorum tek bildiğim 2 günde 2 katı olması gerekiyormuş
Firdevs_gozde OMAYBABY ben akşam bir daha yaptırayım o zaman bakalım kaç çıkacak ama kese göründü ben de sadece kalp atışını bekliyorum o da ne zaman belli oluyor bilgin var mı?
OMAYBABY Firdevs_gozde en geç 7. Haftaya kadar kalp atışları duyulurmuş. Ben doktora gittiğim de şuan çok erken keseyim görmek için ancak cuma günü görebiliriz dedi cumayı bekliyorum bende sabırsızlıkla . Bu arada sizin geçen ay adet tarihiniz neydi
Firdevs_gozde OMAYBABY ben polikistik över hastasıyım benim adetlerim 50 günde bir oluyordu en son afet gördüğüm tarih 24 hazirandı
Firdevs_gozde OMAYBABY olabilir ben de cumayı bekliyorum hadi hayırlısı olsun ikimiz için de Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍🍭
OMAYBABY Rabia-03 anladım çok teşekkür ederim sizin de ilk zamanlarda kasıklarınızda çok ağrı oldu ben yürürken batma oluyor ara sıra
Rabia-03 OMAYBABY tabiki başlarda adet zamanlarına yakın ıllakı oluyo bol su için vee bol bol dınlenın