Naz-123- Merhaba kizlar bn 4 aylik hamileyim hiç belim ağrımadı bu aya kadar dün çok kötü belim agriyordu sizde de öyle olan var mi bugün iyi çok şükür nomal mi agrimasi
Miragee Ben 18 haftalık hamileyim 12 haftadan beri çekiyorum doktor rahmin genişlediği için oluyor dedi normalmiş