Betulckr Canım aynısı 3 gün önce bana oldu sabah uyandım ve su geldi ama az akıntı gibi su rengi ve sıcaktı. İdrar kaçırma olmadığından emindim ama çünkü çok su gibiydi belliydi yani. 35+4 üm bugün. Hastaneyi aradık hastaneden hemen gelin dediler muayne etti doktor suyun patlamış ama nerden patladığını anlamadık dediler. Beni eve göndermediler ciğer geliştirici ipne yaptılar antibiyotik başladılar 2 gün hastanede yattım sonra eve gönderdiler ve bana tarih verdiler 36 haftalık olduğum gün suni sancıyla doğum başlatacakmış. Bu gibi durumlarda doğumu başlatmalarının sebebi amniyon sıvısında kaçak olduğu için enfeksiyon riski varmış bebeğe. En azından bi hastaneyi doktorunu ara derim.