sugibi38 benimde önceki gebeliğimde kanamam ve düşük riskim vardı onu sağ salim kucağıma aldım şükürler olsun , ama her hafta kontrole gidiyorduk onda, bunda ayda bir gidip belirtide yaşamayınca bende korkmultum ama doktorum her gebelik bir öncekiyle aynı olmaz, ağrı sancı bulantı kusma olmaması aksine bebeğin gayet güzel yerleşip yerini sevdiğini gösterir dedi. Endişelenme allahın izni ile herşey gönlünce olsun