Ayseozerckr Merhaba hanımlar..27. Hafta da bel ağrısı normal mi dün hiçbir şey olmayıp bütün sanki ağır bir şey kaldırmışım gibi 😫
Sltn01 Ayseozerckr canım geceleri farkında olmadan sırt üstü yatıyoruz eper fazla yatmışsan o sırt ağrısı yapar sinire baskıdan dolayı
Mmmerve123 Ayseozerckr çok normal 20. Haftadan beri çekiyorum özellikle çook iş yaptığımda ayakta kaldığımda ve yataktan kaltığımda . Magnezyum iyi geliyor ama tamamen kesmiyor
Senakrkmz Benimde 27.haftada bel agrısı vardı doktorum magnezyum verdi ve çok iyi geldi. 👍 Daha önce kuyruk sokumuma bile vuruyordu agrısı
Ayseozerckr Sltn01 evet sanırım gece fazla sırtüstü yattımm aman başka bişey olmasın ağrısına dayanırım ☺️ İnsanın aklına bi sürü şey geliyor ve hep kötü olan şeyler 😔 yarın dr kontrolüm var ama zaman durdu sanki