Kan gelmesi tehlikeli bir durum diye biliyorum mutlaka doktorunuzla görüşün bunu bebeğin ilk emdiği süt olarakta bilinir o sarı sıvı şimdi geliyor boşa gidiyor diye düşünme bebek doğdugu vakitte aynı sıvıyı üretiyor vücut. Doktorunla bu kan gelmesini mutlaka görüş ve çok uğraşma rahim kaslarını uyardığı için erken doğumu tetikleyebiliyor