MiniKaya Kızlar enfeksiyonu olup kanaması gelen varmı iki gündür kaşıntım vardı travazol kullanıyordum idrarımı yaptıktan sonra iki damla açık renk kan geldi peçeteye fakat idrarımda kanama yoktı böyle birşey yaşayan varmı ? doktoruma gidiyorm bu arada merak ettim sadece endişelenmelimiyim cuma günü muayenem vardı bir sıkıntı görmedi doktorum ama 😔
Aycelnnshinn MiniKaya benim sürekli oluyor enfeksiyona bağlı kanamam daha iki gün önce tekrar hastaneye gittim vajinal ultrason dan baktı doktorum çok ilerlemiş enfeksiyonum kanamaya dönmüş o yüzden antibiyotik ve fitil kullanıyorum haftaya kontrolüm var tekrar
Kbrlks MiniKaya geçmiş olsun öncelikle canım. ama kaşıdığın için mi tahriş olup kanadı yoksa Farklı bi kanamamı onu doktoruna giderek kesinleştir. Benim de hamileyken bi kaç kere kaşıntım oldu doktorum ilaç vermek yerine sirkeyle suyu karıştır sabah akşam vajinanı sil dedi ve fayda da sağladı şimdi en ufak bi kaşıntıda hemen öyle yapıyorum bir daha kaşınmıyor. Ama bunu da doktoruna danış mutlaka
DilanDag MiniKaya bende şuan enfeksiyondan dolayı Antibiyotik kullanıyorum 32 haftadır sürekli kullanıyorum daha doğrusu ama herhangi bir kanamam olmadı, acaba kasinmadan dolayı tahriş mi oldu olan yerlerdenmi kan geldi, aynadan bakın isterseniz bi
MiniKaya Aycelnnshinn gmiş olsun canım ben fitil kullanmıştm ama sanırım ilerledi açık renkmi oluyo kanaman
MiniKaya Kbrlks sağol canım onu bende yaptm aslında geçmişti iki gündür kaşıntım vardı idrara çıktm hafif açık renk kanamam geldi ama idrarım şeffaftı belkide dediğim gibi tahriş oldu çnkü sonrasında tekrar lavaboya çıktığımda gelmedi 🤷🏻♀️
Duygu4444 Benim hamilelikten önce kan gelmişti meğerse enfeksiyon kaynaklıymış burda da okuduğum kadarıyla hamilelikte de enfeksiyon kaynaklı kan gelen çok kişi oluyormuş
MiniKaya DilanDag baktım ama birşey göremedm anlamadm çok açık renkte olan bir kanamaydı zaten koyu değildi 🤷🏻♀️
DilanDag MiniKaya doktorunuza sorun Ozaman umarım birşey yoktur çok geçmiş olsun eğer muaneden sonra falan birşey derse bizede bilgi verirseniz sevinirim 💙
MiniKaya DilanDag sağol canım umarım herşey yolundadır 😔 geldim doktorum doğuma girmiş bekliyorum 🤦🏻♀️
Angelada MiniKaya kendini kanla belli etmiş benim sarı akıntıyla ve erken doğum riski cıktı enfrksiyon yüzünden benim