zarifkelebek bende 6temmuzda en son adet oldum sonra altı gün gecikme oldu tabi bu gecikme esnasında üç dört kere test yaptım dayanamadım hepsinde de ikinci çizgi pozitif çıktı sonra altı günümde adet olmusum gibi kanamam oldu bir gunsurdu tabi sol kasigiimda da ağrı oldu şimdi bugün sağlık ocağına gittim kan vermek için onlarda yapmıyorlar mis salgindan dolayı ne olduğunu bilemiyorum neden olduğunu da hamileyim degilmiyim bilmiyorum ennkisa zmanda doktorada gitmeyi düşünüyorum ama halsizlik uyuklama oluyor ara ara kaşık ağrısı hafif ama oluyor sabırsızlıkla bekliyorum yine test aldım evde yapicam sonrada kan vermeye gidicem