Ssmmra Kızlar 3. Ayı bitirdik karnım büyumedi hiç ama çatlak kremini su zamanlarda basladm gerekir mi birde siz ne kullanıyorsunuz
Meriwa Ssmmra çatlıycanız varsa çatlıyorsunuz ama ben ilk öğremdiğimde sürmeye başladım 39 dayım hiç çatlamadım şükür bol su için bol bol tüm vücut nemlemdirin kendinizi
isimsizbebek Ssmmra karnınız çıkınca yavaş yavaş sürün lierac ve bebek yağı kullandım hic catlagim olmadı hamilelikte ama cilt yapısı ile de alakalı bol bol su için
Elifinannesi1 Ssmmra Genetik bir durummuş ama önlem amaçlı krem yada yağ kullanmakta fayda vardır diye düşünüyorum.Bebek yağı kullanıyorum,nemli olsun çatlak için müsait olmasın vücudum diye sende kullanabilirsin🌸
Ssmmra isimsizbebek lieraci eltimde soyledi ondada çatlak oluşmamış peki lieracin jeli mi nemlendirici kremi mi çatlak için hangisi canım tam adını yazar misin
Zeygok isimsizbebek lierac kullanıyorum ben 1 haftadır hemen hemen de günde 4 litre su içiyorum ama tuvalletten de çıkamıyorum 😱siz ne kadar su içiyorsunuz acaba
Meriwa Ssmmra hiç bi çatlak kremi kullanmadım evimdeki avon -bioderma vücut kremlerinden sürdüm yani açıkcası
BelisMelis41 gamze06ahmet badem yağının kıllanma yaptıgını duymuştum insallah öyle birşeyle karşılaşmazsınız :)
isimsizbebek Zeygok ben de ortalama 3 litre su içiyordum ama içsem de icmesem de lavabo en uğrak yerim olmuştu 😂
BelisMelis41 Ssmmra mustela çatlak kremi kullanıyorum ama gobegımın oraya surdugumde kasık kısmının orada deri soyulur ya aynen öyle oluyor bu durumu yaşayan var mı ?