kedilibiranne Bu sıcaklarda hiç birşey yiyemiyorum . Tam gelişim evresinde olduğu için de yemem gerekiyor. Ne birşey pişirmek istiyorum ne yemek istiyorum 😣mecburiyetten yemeye çalışıyorum sadece su arıyorum. Bu sıcaklar ve pandemi çok bunaltıyor beni 😢
Ylmzelif kedilibiranne aynı şey bende de var ama zorluyorum kendimi bir şeyler yemek için sonuçta bir can taşıyoruz onu düşünmemiz lazım. 😌