BabyLover yani benim oğlanın kafada büyüktü normal doğum oldu. Kaynanam 4 küsür kiloyla doğum yapmış eşimi, bununla övünür hep😄Allah yolunu veriyor bence. Kaderde ne varsa onu yaşıycaksınız tabi. Uygun olduğu halde sezaryene çevirmek istemezdim bende. Ama yırtılma ihtimalinide düşünmek lazım. Bide sonraki gebeliğide düşünün tabi istiycekseniz. Hayırlısı olsun bir avazda kurtarın inşallah. Hurma yiyin Duanızı etmeyi unutmayın 🤗