O haftalarda bendede aynı sorun vardı canım hatta cok şiddetliydi, 10 gün çıkamamıştım ( af edersiniz) sancıdan ve agrıdan duramadım ben hastaneye gittim, lavman verdiler ve rahatladım. Ondan sonra o sorunu cok şükür yaşamadım. Duphalac hiç yardımcı olmamıştı bana. Şimdi coooook su içiyorum, limonlu ılık su üsütüne kahve ve tekrar su, bol bol karpuz vs..