BsraC 6+4 haftalık olduk, hiç belirtim yok gibi arada mideme bişiler oluyor 🙈 iyi bişi mi kötü bişi mi bilemedim, cuma günü kalp atışlarını dinlemeye gidicez korkuyorum biraz 😔
forever23 BsraC 13 haftalık bende hala belirti yok kafanıza takmayın. Olması zorunlu değil her insanın farklı oluyor belirti hamilelik falan 😇
Meriwa BsraC belirti olmaması hamile olmana engel değil 😄 olmaması daha güzel midendeki kıpırtılar da gaz başlangıcı hayırlı olsjn 😄
mrv010197 BsraC hiç korkma hergün miğde bulantısıyla uyanırdım göğsüm şişmişti ama daha kalp atışını bile duymamıştım bir gün bir sabah uyandım ala ala dedim ne kusuyorum ne miğdem bulanıyor kendimi inceledim göğsüm inmiş tüm belirtiler gitti bir anda korktum bende ama oluyor öyle şeyler vucut alışmasından hergün ayrı geçiyor bak şuanda misal 17+2 günlüğüm 🙏🙏🙏
Mirayse1 BsraC BsraC Bende ya öbür cuma gitcem doktora cok merak ediyorum daha sadece kesey gördük bebeği göremedik 😒 çok merak ediyorum
edalianne ahh ahh bende 2 hafta önce öyle diodum😁sevgi pıtırcığı gibiydim ayol böyle olursa ben 3 tane doğururum diodum🤦♂️😂 dün gördüm kendimi. iki kere kusarak tekrar gözden geçirdim bu 3 çocuğu 😂sabırla bekle diyorum gelicek 😊