Merhaba güzel anneler😌 bu benim ikinci doğumum ve biraz erken geldi ama sağlık olsun🥰 37+3 de doktorum acılman varmı diye baktı 4 cm acıklığım varmıs ve bu gece olur demişti ama her ihtimale karsı gel 6 da yatısını yapalım dedi. Eve gelip duş aldım hurma yedim oglumu hazırlayıp babaannesine bıraktık hastaneye gittik esim ve annem. İşlemleri yaptık yatışım yapıldı acılmam 5 cm olmustu lavma yapıldı suni sancı verilmeye baslandı derken saat 7 oluyodu. Hafif kasılmalarım vardı onuda nefes alıp vererek karsıladım ve saat 9 gibi agrılarım arttı dogumhaneye gittik ebeyle orda biraz yürüdüm büyük tuvalet hissim gelince catala aldılar beni. 2 defa ıkındım ilk dogumdanda tecrübeli olduğum için ebeden karnıma bastırmasını gücümün kalmadığını söledim ebe bastırınca kızımın sesini duydum o an zaten herşeyi unutuyosunuz . Sonra hemen odaya gectik kızımla ama ilk gece sarılık oldu emzirdiğim halde bi gece ışın tedavisi gördü 8 günlükken tekrar oldu bi gece daha kaldı hastanede suan yine var ama inşallah gecicek bakalım suan 12 günlük olduk☺️ İnşallah herkes benim kadar bi kac saatte doğum yapar herkese hayırlı doğumlar